Časté otázky

Doručenie tovaru.

  • Posielate výpestky aj poštou?

    Výpestky posielame výhradne cez zásielkovú službu SDS.

  • Prečo nám z košíka ubúdajú položky?

    Pred nákupom sa prosím zaregistrujte a položky Vám nebudú ubúdať.

  • Koľko sa platí za poslanie rastlín cez zásielkovú službu?

    Máme to uvedené na našej stránke v sekcii Info - Doprava a prevzatie.

Záruka

  • Akú záruku mám na tovar?

    Na tovar máte záruku 24 mesiacov, mimo rastlinného materiálu.

  • Akú záruku mám na rastliny keď sa neujmú?

    Rastliny pri nákupe si treba poriadne skontrolovať. Nedostatky reklamovať hneď pri nákupe, Keď výpestok po 2 týždňoch nejaví známky života, treba ho odniesť späť do predajne, alebo zavolať na naše telefónne číslo a dohodnúť si ďalší postup.

  • Keď rastlina nejaví známky života, vymeníte ju?

    Po prinesení rastliny naspäť do predajne do 2 týždňov po zakúpení a zistení že rastlina nejaví známky života, tak Vám ju vymeníme. Nakoľko nevieme ovplyvniť ako bola rastlina vysadená, či boli dodržané všetky naše doporučenia uvedené na stránke, ako bolo o rastlinu postarané po výsadbe, ďalší postup riešenia je individuálny.

Platba

  • Je u vás na predajni možná platba kartou?

    Ano, je možná platba kartou pri nákupe tovaru nad € 10,00. Platba kartou nie je možná v období od 1.12. do 28.2.

  • Pri zásielke pri prebratí tovaru je možná platba kartou?

    Pri poslaní cez DPD ano, pri zasielke cez SDS nie.

  • Ceny na predajni

    Máme rozdielne ceny na ineternetových stránkach a na predajni. Ceny na internete platia pre Zásiekovú službu. Na predajni predávame za ceny na internete vtedy, keď pošlete vopred objednávku cez internet a po dodode (telefonicky alebo mailom) si to vyzdvihnite priamo na predajni vtedy, keď bude objednávka skompletizovaná.